Dag 5-9

Tjena tjohoppsan allihopa!

Ja ni får ursäkta att det inte har skrivits på några dagar, finns helt enkelt inte så mkt att säga om dagarna mer än att man äter som jag beskrev i första inlägget och sen låter dagen gå.
Fast fortfarande är jag ruskigt hungrig om dagarna... tycker det borde gå över snart men man får väl hålla ut!
Måste säga att jag fuskade en kväll med att jag tog en liten portion pasta bara för att jag var sjukt hungrig helt enkelt =P
Ett nytt kort kommer snart så fort jag får ett taget, kan bli att det får vänta tills nästa helg men iaf ;)

så tjingeling så länge så hörs vi en annan dag ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

inte fuska :P ser du några resultat då:P käka morötter eller frukt om du e hungrig :)

2009-01-06 @ 21:43:19
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0