Dag 4

Hejsan hallo!

Idag har det varit en väldigt lugn och skön dag, började med att man vaknade och låg och drog sig i sängen och sen gjorde man sin goda frukost, börjar gilla detta men tranbärsjuicen är verkligen inte god. Men jag ska pina i mig den skiten i exakt 115 dagar till sen så... får vi se om jag har pinats tillräckligt eller om jag ska pina i mig skiten mer.

Dagen har varit bra och ätit som vanligt och sen tränat i 2 timmar nu på eftermiddagen med laget.

Jag har många funderingar om detta verkligen kommer funka men det hoppas jag på men som sagt vi får se efter dessa 16 veckor, om man får skratta eller gråta!

tack och hej för mig och imorgon kommer det nya tider
Mischa säger hej för han är gay

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh tranbärsdricka som är så gott!! :D Jag kan dricka den åt dig! ^^

2009-01-01 @ 21:29:02
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0