Dag 34

Hejsan allihopa!

Dagen har varit lugn och skön än så länge så man kan inte göra något annat än att njuta nu när det är helg eller vad tycker ni? Gårdagen var ett helvete som jag förklara i natt men den var rätt go också på sitt sätt eftersom man fick träffa goa polare osv.
Ska börja med en ny slags träning nu också så jag var inne på stadium igår och handlade lite verktyg!

som jag sa igår så måste min mage ha något fel lr något för när jag la mig igår så var det ju ganska mkt på vågen och nu när jag vaknade i morse stod den på 96,0 så tror den har lite blåsmage!!

Här kommer en ny bild som inte är så stor skillnad väl men men, ni får också ursäkta fjortistagningen för jag hade ingen som kunde ta åt mig och den hade ingen självutlösare så jag kunde inte ställa upp den heller




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0