Dag 33

Hejsan allihopa!

En dag med aggrisioner har gått mot sitt slut. Eleverna har varit mer kaxiga än vanligt idag och vi fick t.o.m slå till dom idag. Ganska skön känsla måste jag säga ändå =P HAHA! Men om man säger dagen som helhet så har ens mage varit skit mysko, det är precis som att man har en jävla mjölkmage eller något för när jag vägde mig i morse när jag gick upp så stod mätaren på 96,5 och sen nu när jag vägde mig så vägde jag 97,2... hm aja, det är väl nere igen efter att man har fått sovit lite förhoppningsvis!!

Har tyvär inte så mycket ork att skriva idag för man är så förbannad på en idiot till busschafför som hade glömt tanka och man vart ståendes mitt ute i skogen mellan bredaryd och reftele där man inte hade någon täckning så man kunde inte ringa efter skjuss, så man fick vänta ca 1½ timme på att en taxi skulle komma ist... OTROLIGT kul, men men jag kom hem till slut iaf! tack och hej för nu ska jag sova som en liten tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0