Dag 32

Hejsan!

Idag har det varit lite stressigt i knutarna så jag har mer lr mindre knappt hunnit göra eller äta något idag!

Började med att man var försenad till jobbet som vanligt denna veckan, borde kanske lägga mig lite bättre tider!
Sen var det full fart på ungarna idag på jobbet så man vart helt yr av allt tjat. Skolans lunch bestod av tacos, så det blev en tallrik med nästan bara sallad, vart lite köttfärs på sidan så det skulle bli lite smak också men annars vare bara sallad.
Efter det vart det inte lång stund på jobbet eftersom jag hade ett ärende på team sportia på stan och sen bar det av med bussen mot värnamo.
Väl framme hos Mr. Mate så fick man äntligen varva ner med en go kopp kaffe och lite will smith.
Efter en timme ungefär åkte bilen vidare ner mot stora hålan Alstermo. Mate var tvungen att tanka också så vi tog en gambling om att det var billigare nere vid max och donken ist för där han bor. Priset där han bodde så vare 10,65 tror jag och när vi kommer ner så var priset på 11. Ruggit dålig gambling där och det gjorde ju inte saken bättre precis för våran tippning vi hade gjort, Åkte på en match och dom spela lika och avgjorde i suddden... LITE griniga var vi annars hade vi kammat hem 900 goa pengar. Resan hem gick snabbt så nu ligger man i sängen och längtar efter att få stänga ögonen så tjingelin så hörs vi imorgon ist

puss o snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0