Dag 30-31

Hejsan Allihopa!

Jag läste kommentaren och såg att ni tyckte jag fuska för mycket, det hela med att när jag fuskar så är det pasta som kommer in och det är inte så speciellt onyttigt men om ni tycker det är onyttigt så får ni tycka det helt enkelt för jag älskar pasta och kommer inte kunna vara utan det!

Ställde mig på vågen idag och med stor häpnad så stod det 96,8 KG på vågen och startvikten var ju lite 105, något =P så det känns riktigt skönt faktist med allt... snart har jag nått mitt mål och förhoppningsvis kan det bli något kilo till =)

Har börjat äta en annan slags lunch nu som består av Tonfisk, majs och champinjoner. Så blandar jag allt i en skål och käkar. Otroligt gott!!!

Tänkte att ni skulle få se vad som har hänt med min kropp efter dessa 4½ vecka som har gått.
Tack och hej så länge


Framifrån så kanske det inte ser så märkvärdigt ut men det är en stor förändring iaf ;)




Här har ni från sidan och som ni ser så är det ganska stor skillnad ändå!

Kommentarer
Postat av: David

Tjena Stefan.



Fet bra gjort av dig :P

2009-01-28 @ 16:56:13
URL: http://judokan.blogg.se/
Postat av: zandra

Fan va duktig du e vännen<3

2009-01-28 @ 17:31:48
Postat av: Majken

Du ser ju på armen på de undrsta bilderna att det är värsta skillnaden! Herregud, passa dej så du inte går och blir anorektiker.

2009-01-28 @ 19:25:47
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Du är jätteduktig!



Fast jag tycker nog du har lite dålig hållning ;)

2009-01-28 @ 23:03:25
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0