Dag 26-29

Hejsan allihopa!

Måste säga att jag kan inte göra något annat än att le i dagsläget.  Helgen har varit helt super, fick träffa Tessan igen efter ett bra tag och så många skratt och leenden som det blev under helgen har jag nog inte varit med om sens i somras!

Har väl inte riktigt följt reglerna i helgen men med en glad nyhet kan jag säga att kilona rasar ifrån kroppen, När jag ställde mig på vågen idag så stod det 97,3 och det betyder att det är ca 8 kilo som har åkt bort på 4 veckor. Känner mig stolt och glad som inge annat :D

Tyvär finns det inte så himla mycket att säga men det finns en sak. Om jag kan lyckas med detta så kan även du lyckas
Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du skriver i varje inlägg att du fuskar med dieten!!! Om du hållt dig strikt till den hade du kanske tappat 12kilo istället. Sluta lata dig nu och gör något helhjärtat istället för på halvfart.

2009-01-27 @ 12:54:39
Postat av: sanna :)

Jag är stolt över dig Steffo, man kan inte sluta leva bara för att man gör ett experiment! :) Grymt jobbat, fortsätt i samma fart så kommer du LÄTT nå ditt mål! :) Jag håller mina tummar (:

2009-01-27 @ 22:12:38
URL: http://www.onneredshk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0