Dag 25

Tjingeling Allihopa!

Dagen har varit ganska lugn måste jag säga. Började med att man försov sig och sedan kom försent till mötet med chefen, inte bra men som tur var så var chefen på bra humör så det gjorde inget... Där blev det mycke snack om handboll och det passar ju mig om man säger så ;)

På lunchen blev det en stor talrik med sallad och lite ärtsoppa vid sidan av. tyvär inge nyttigare för skollunchen brukar inte tänka så nyttigt av sig!

Jag måste säga att jag har gått och njutit hela denna veckan över att jag har lyckats gått ner 7 kilo på 3 veckor... förhoppningsvis när jag har köpt en våg i veckan så ska den visa mindre :D
Men ska inte ha mina förhoppningar för höga... utan jag har mitt mål att om 13 veckor så ska jag väga 90 kilo och det ska förhoppningsvis gå i uppfyllelse ;)

Bilden kommer förhoppningsvis till helgen då jag förmodligen har någon som kan hjälpa mig ta kort ;)

puss o snusk allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0