Dag 2 och 3

Hejsan allihopa!

Ska väl först och främst säga gott nytt år allihopa. Hoppas kvällen har varit trevlig och fin med många alkoholhaltiga drycker ner för strupen.

Ja vi ska väl reflektera det som har hänt under dessa två dagar och hur det går.
Under tisdagen så började allt som vanligt, jag gick upp och åt min nyttiga frukost gick och la mig igen och sedan åt jag lunch och sen blev det en resa iväg till Alstermo så jag missade middagen men åt inget onyttigt iaf. slängde i mig en hel del bananer och apelsiner iaf.

Idag då... Det som har hänt är väl inte så bra för min träningsmetod kanske men som jag och mischa sa så får idag vara våran syndar dag. Så idag vart det först frukost och sen lunch och efter det vart det en nyårsmiddag med klyftpotatis och fläskfile med massa grönsaker och tzatziki sås eller hur det nu stavas. Gottade mig med lite kladdkaka också, Jag vet att det var riktigt dåligt osv men vafan det är bara nyår en gång om året. Så blev det ca en 5 öl ikväll också. Så ni får ursäkta mig alla tusentals människor som kommer följa mig under denna långa väg på HELA 16 veckor men idag var som sagt syndarkvällen.

Så nu ska jag lägga mig i sängen med dåligt förnuft och sen vakna upp och köra på denna härliga träning och min fina diet.

tack och hej och vi syns om 16v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0