Dag 10-24

Hejsan allihopa!

Jag får be om ursäkt för att det har varit dåligtuppdatering här på sidan men måste skylla ifrån mig att det har varit lite för mycket att göra om dagarna så jag har helt enkelt glömt av det!
Kan ju med glada nyheter säga att det har blivit viktminskning, ställde mig på vågen hemma hos Mate och fick se att dom 105 kilona som starvikten var på hade minskat ner till hela 98 kilo. 7 kilo på 3 veckor! Inte illa pinkat för att vara stefan berg måste jag säga =)

Under veckorna som har gått så har det gått trökt som fan. Man har inte haft lust till att äta knappt eftersom det är så lite man äter och jag har mer tappat ät lusten ist för att för att man vill äta nyttigt! men jag sköter det iaf.

Vart bjuden på en god middag här i veckan som jag ska börja köra också så det inte bara blir lax och kyckling. Det var ris blandat med olika grönsaker och sen lite köttfärs i, men jag ska byta ut köttfärsen mot tonfisk ist och det kan bli en riktig höjdare.

Bild kommer komma upp nu så fort jag får tag i en kamera och kan knäppa, får säga till hampus att ta så jag kan lägga upp!

ha det bra och tills nästa gång jag skriver så hoppas jag att yttligare något kilo är borta ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

fasen va duktig du är! :) Fortsätt i samma takt, jag är otroligt imponerad måste jag erkänna! :) Kämpa på Steffo :) <3 Kram!

2009-01-22 @ 21:02:45
URL: http://www.onneredshk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0