Dag 35

Hejsan allihopa!!'

Nu har man kommit hem efter en lång nhl kväll hos Mate och en sjukt go hemmamatch mot DiVide(ystad if b-lag)!
Matchen slutade oavgjort 23-23 och publiken är helvilda och jag bara älskar det... sen fick jag en god nyhet när jag kom hem också, ställde mig på vägen och såg mig ha nått ett av mina dröm mål!!!!

95,4 kilo stod vågen på... jag har kommit ner till 95 kilo på 5 veckor! Det är helt sjukt!! Nu börjar själva bygget av kroppen, ska bli roligt och spännande för att se om man kan bli av med chipstuttarna och lite mage!

Är riktigt trött efter denna match så nu blire lite mat och sen sova

Tack och hej för mig

Kommentarer
Postat av: Silvia

Hur mycket vägde du från början?

Och har du "bara" ändrat kosten eller tränar du mer eller annorlunda också?

Puss o kram

2009-02-01 @ 23:35:43
URL: http://famkaos.blogspot.com
Postat av: sofia

ÅÅ Grattis, jag ahr med skrivet mer alla mina mål nnu gälelr de bara att börja någon gång fikc mer motivation på hälso kraft när vi va där på studiebesök idag. Hittar du länken eller?

pusskram

2009-02-02 @ 17:28:22
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0