Starten på något nytt

Hejsan allihopa!
Det har varit ett bra tag sen jag skrev i bloggen. Tänkte att jag kanske borde ändra på det.
Jag har varit slö och helt enkelt inte orkat att skriva så anledningen att jag börjar skriva igen är väl för att jag ska göra ett litet experiment.

Dom som känner mig vet att jag inte är den smalaste killen i stan kanske utan jag är väl mer den lilla krambjörnen med hullet =P

Så från och med imorn så kommer jag påbörja en 16 veckors lång resa mot en smalare kropp. Måste säga att jag är väldigt spänd för detta lilla experiment eftersom jag har en tedens att börja med något och ganska snabbt lägga av med det... så nu försöker jag med alla metoder att hålla allt uppe genom att göra en daglig raport här på bloggen så folk runt omkring som kanske tycker det är roligt att läsa och följa får en chans att se vad som händer med mig under tidens gång. Imorn så kommer jag lägga upp en bild på mig så ni kan se hur jag ser ut nu när jag startar och sen efter det så kommer jag att lägga upp en ny bild varje söndag så ni kan se resultat (om det blir något).

Så önska mig lycka till och sprid detta vidare och hjälp mig hålla min motivation uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0