Dag 1

Hejsan allihopa!
Ja då har dag 1 nästan gått förbi, känns lite skumt att käka som man ska göra nu i minst 16 veckor.
Har fått med mig en kompanjon som ska köra samma race, det är riktigt skönt att man fick med sig en kompis eftersom det kommer förmodligen inte bli några lätta 16 veckor. Det är den legendariska Mischel Antonio som joinar mig på detta.

Frukosten var som en vanlig frukost, fast otroligt mycket mer nyttigare.

Den bestod av
2dl start
1dl mjölk
2dl tranbärsjuice
2 äggvitor

Sen efter det vart det att man skippade mellanmålet eftersom vi startade lite sent med allt så vi hoppade den men gick sedan över till lunchen som bestod av;

85g kycklingfilé
2dl sallad
1 äpple
10ml olivolja som jag använder för att steka kycklingen i

innan dom var iväg på tränningen så smällde man i sig en banan och tog lite proteinpulver för att få i sig lite mer.

Nu när all träning är över så ska jag laga mig min middag, för sent men vad förväntar man sig första dagen? inget kan gå som det ska direkt =P
Middagen ska bestå av

1½ dl fullkornsris
1½ dl sparris
85g lax
3 dl sallad
10ml olivolja som jag använder för att steka laxen i

Det har varit en spännande dag och många skratt för mig och mischa eftersom vi ser ut som ett par riktiga ufon när vi ska göra allt ;)

Här kommer också inmätningsbilden
Vikt; 105 och fettprocenten kan vi inte direkt säga eftersom vi inte vet ;)

tack och hej så hörs vi imorgon med en ny rapport om hur dagen har gått
Här ser vi hur starten är, det kommer komma en ny bild varje söndag sen så ni kan se veckovis hur jag förvandlas(om jag har tur) till en smalare kramgo stefan
Bakdelen är ju inte snygg men den ska vi ändra på sen ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

lycka till:) får man joina? hade vatt gött behöver nog tappa endel kilon jag med ;) hehe

2008-12-29 @ 22:06:08
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Sanna (:

jag vill bara önska ett STORT lycka till! :) Jag håller mina tummar för att ni båda står ut och får se lite resultat i slutändan :) Så, god fortsättning och LYCKA TILL! :)

2009-01-02 @ 22:14:16
URL: http://www.olssonsannah.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0